Od:
Martin
Řehák [martinrehakt@seznam.cz]
Odesláno:
3.
ledna 2012 10:05
Komu:
obectur@seznam.cz
Předmět:
Poptávkové
řízení
Obec
Tuř
se sídlem Tuř 13,506 01 Jičín,IČ:00272256,zastoupena starostou panem Martinem Řehákem,jako zadavatel,vyhlašuje
poptávkové řízení
č.12/2011
na
podání nejvhodnější nabídky na dodavatele
stavby
TUŘ-NOVOSTAVBA ZPEVNĚNÉ ÚČELOVÉ KOMUNIKACE,CHODNÍK PRO
PĚŠÍ A INFRASTRUKTURA PRO RD.
Podmínky
poptávkového řízení
1.Základní
údaje o zadavateli:
Obec Tuř
Tuř 13,506 01 Jičín
Kraj Královehradecký
IČO:00272256
Právní forma:obec
Pověřená osoba:pan Martin Řehák-starosta
Tel:493 555 051 Email:obectur@seznam.cz
Mobil:724 184 554 http://www.obectur.cz/
2.Předmět
poptávky
Předmětem poptávky je realizace stavby,,Tuř-novostavba zpevněné účelové komunikace,chodník pro pěší a infrastruktura pro RD‘‘podle PD zpracované ing.Tomášem Jančou,Valdické Předměstí,Foersterova 641,Jičín 506 01.
Jedná se o výstavbu zpevněné účelové komunikace,chodník pro pěší a infrastruktura pro RD dle projektové dokumentace číslo zakázky 46/2010, 93/2010 a 13/2011vše v k.ú.Tuř(771791)
Stavba se skládá ze:
č.z.PD46/2010-novostavba zpevněné účelové komunikace na pozemcích parc.č.2/1,2/7,2/23,2/28,2/29 a chodník pro pěší,parc.č.927/8
č.z.PD93/2010-infrastruktura pro RD,parc.č.2/1,2/7,2/23
č.z.PD13/2011-změna stavby před dokončením-komunikace na pozemcích parc.č.2/5,927/8
3.Požadované
součásti dodávky
1.Technické podmínky podle projektové dokumentace
2.Geodetické zaměření celé stavby,výkres skutečného provedení(atesty na použíté materiály,doklad o předání a převzetí díla,kopie stavebního deníku)
3.Zkoušky vodotěsnosti,revize,doklady o předání konečných úprav stavbou dotčených pozemků(souhlasy vlstníků s terénními úpravami)
4.Ostatní potřebné činnosti ke kompletnímu provedení díla
4.Kritéria
hodnocení
1.Celková cena dle předmětu poptávky
2.Návrh smlouvy o dílo(záruky,platební kalendář atd.)
3.Představení firmy,reference na akce obdobného typu a rozsahu s kontakty na investory,odborná způsobilost
4.Zvláštní nabídky uchazeče
5.Podmínky
k účasti
1.Termín dokončení 30.11.2012
2.Odborná způsobilost dle zvl.předpisů pro práce a dodávky v rozsahu předmětu této poptávky
3.Komplexní zabezpečení dodávky
4.Ocenění výkazu výměr
6.Obsah
zpracované nabídky
1.Představení firmy,reference,kvalifikační předpoklady
2.Návrh nabídkové ceny-cena dle výkazu výměr+cena za práce neuvedené ve výkazu výměr+cena za ostatní činnosti.
3.Návrh smlouvy o dílo
4.Zvláštní nabídky uchazeče
7.Dodatky
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo kdykoliv řízení přerušit.
Zadavatel si vyhrazuje posunout termín realizace díla.
Informace poskytuje:Martin Řehák,starosta obce Tuř,tel:724 184 554,731 176 713.
Email:obectur@seznam.cz,martinrehakt@seznam.cz
Prohlídka staveniště:individuálně
Lhůta pro podávání nabídek:do úterý 27.března 2012 18.00hodin do kanceláře obecního úřadu v Tuři.
Termín vyhodnocení nabídek: 13.týden
2012
Nabídky budou předloženy písemně v českém jazyku a
lze je podávat osobně nebo doporučeně poštou na adresu Obec Tuř,Tuř 13,506 01
Jičín.Nabídky budou řádně zalepeny a označeny heslem,,Neotvírat-poptávkové
řízení č.12/2011‘‘
Osobní doručení nabídky je možné v úředních
dnech-úterý v době od
17h-18h.
V ostatní pracovní dny je možné nabídky osobně předat po telefonické dohodě
V Tuři dne 27.12.2011
Martin Řehák starosta obce Tuř
Přílohy:-kopie projektové dokumentace pro zpracování nabídky,slepý výkaz výměr(možno vyžádat osobně na obecním úřadě nebo po tel.dohodě)