Od:                                  Martin Řehák [martinrehakt@seznam.cz]

Odesláno:                       3. ledna 2012 10:05

Komu:                             obectur@seznam.cz

Předmět:                        Poptávkové řízení

 

 

 

                                                              Obec Tuř

 

 

se sídlem Tuř 13,506 01 Jičín,IČ:00272256,zastoupena starostou panem Martinem Řehákem,jako zadavatel,vyhlašuje

 

poptávkové řízení č.12/2011

 

na podání nejvhodnější nabídky na dodavatele stavby

 

TUŘ-NOVOSTAVBA ZPEVNĚNÉ ÚČELOVÉ KOMUNIKACE,CHODNÍK PRO PĚŠÍ A INFRASTRUKTURA PRO RD.

 

Podmínky poptávkového řízení

 

 

 

1.Základní údaje o zadavateli:

Obec Tuř

Tuř 13,506 01 Jičín

Kraj Královehradecký

IČO:00272256

Právní forma:obec

Pověřená osoba:pan Martin Řehák-starosta                                             

  Tel:493 555 051                                                  Email:obectur@seznam.cz

  Mobil:724 184 554                                                      http://www.obectur.cz/

 

2.Předmět poptávky

 

Předmětem poptávky je realizace stavby,,Tuř-novostavba zpevněné účelové komunikace,chodník pro pěší a infrastruktura pro RD‘‘podle PD zpracované ing.Tomášem Jančou,Valdické Předměstí,Foersterova 641,Jičín 506 01.

Jedná se o výstavbu zpevněné účelové komunikace,chodník pro pěší a infrastruktura pro RD dle projektové dokumentace číslo zakázky 46/2010, 93/2010 a 13/2011vše v k.ú.Tuř(771791)

 

Stavba se skládá ze:

č.z.PD46/2010-novostavba zpevněné účelové komunikace na pozemcích parc.č.2/1,2/7,2/23,2/28,2/29 a chodník pro pěší,parc.č.927/8

č.z.PD93/2010-infrastruktura pro RD,parc.č.2/1,2/7,2/23

č.z.PD13/2011-změna stavby před dokončením-komunikace na pozemcích parc.č.2/5,927/8

 

3.Požadované součásti dodávky

1.Technické podmínky podle projektové dokumentace

2.Geodetické zaměření celé stavby,výkres skutečného provedení(atesty na použíté materiály,doklad o předání a převzetí díla,kopie stavebního deníku)

3.Zkoušky vodotěsnosti,revize,doklady o předání konečných úprav stavbou dotčených pozemků(souhlasy vlstníků s terénními úpravami)

4.Ostatní potřebné činnosti ke kompletnímu provedení díla

 

4.Kritéria hodnocení

1.Celková cena dle předmětu poptávky

2.Návrh smlouvy o dílo(záruky,platební kalendář atd.)

3.Představení firmy,reference na akce obdobného typu a rozsahu s kontakty na investory,odborná způsobilost

4.Zvláštní nabídky uchazeče

 

5.Podmínky k účasti

1.Termín dokončení 30.11.2012

2.Odborná způsobilost dle zvl.předpisů pro práce a dodávky v rozsahu předmětu této poptávky

3.Komplexní zabezpečení dodávky

4.Ocenění výkazu výměr

 

6.Obsah zpracované nabídky

1.Představení firmy,reference,kvalifikační předpoklady

2.Návrh nabídkové ceny-cena dle výkazu výměr+cena za práce neuvedené ve výkazu výměr+cena za ostatní činnosti.

3.Návrh smlouvy o dílo

4.Zvláštní nabídky uchazeče

 

7.Dodatky

Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky nebo kdykoliv řízení přerušit.

Zadavatel si vyhrazuje posunout termín realizace díla.

Informace poskytuje:Martin Řehák,starosta obce Tuř,tel:724 184 554,731 176 713.

Email:obectur@seznam.cz,martinrehakt@seznam.cz

 

Prohlídka staveniště:individuálně

 

Lhůta pro podávání nabídek:do úterý 27.března 2012 18.00hodin do kanceláře obecního úřadu v Tuři.

Termín vyhodnocení nabídek: 13.týden 2012

 

Nabídky budou předloženy písemně v českém jazyku a lze je podávat osobně nebo doporučeně poštou na adresu Obec Tuř,Tuř 13,506 01 Jičín.Nabídky budou řádně zalepeny a označeny heslem,,Neotvírat-poptávkové řízení č.12/2011‘‘

 

Osobní doručení nabídky je možné v úředních dnech-úterý v době od 17h-18h.

V ostatní pracovní dny je možné nabídky osobně předat po telefonické dohodě

 V Tuři dne 27.12.2011

 

 

                                                                                    Martin Řehák starosta obce Tuř

 

 

Přílohy:-kopie projektové dokumentace pro zpracování nabídky,slepý výkaz výměr(možno vyžádat osobně na obecním úřadě nebo po tel.dohodě)