Vážený zákazníku,
od výlepu plakátů v místě odstávky přecházíme k modernímu elektronickému způsobu informování. Chcete dostávat informace o plánovaných odstávkách elektřiny pohodlně e-mailem nebo SMS? Máte již tuto službu aktivní a chcete zkontrolovat nastavené kontaktní údaje nebo je doplnit a upravit?
Své aktuální kontaktní údaje pro zasílání upozornění si jednoduše nastavíte přímo v Distribučním portálu nebo na www.cezdistribuce.cz/sluzba, kde budete potřebovat pouze 2 údaje, a to IČO a EAN kód odběrného místa. Tento 18místný číselný identifikátor najdete na vyúčtování za elektřinu. U více odběrných míst stačí zadat při registraci služby jeden libovolný EAN a automaticky se Vám nabídnou všechna Vaše další odběrná místa. Ke každé adrese odběrného místa si můžete jednotlivě ale i hromadně nastavit zasílání upozornění na 1 telefonní číslo a až 3 e-mailové adresy. Upozornění na odstávky elektřiny budete dostávat vždy minimálně 15 dní předem a v případě zjištěné poruchy obdržíte navíc i SMS s předpokládanou dobou obnovení dodávek elektřiny. Zákazníci připojení z napěťové hladiny vysokého a velmi vysokého napětí a výrobci mohou registrací této služby přejít z oznamování odstávek doporučeným dopisem na e-maily.
Služba je poskytována zdarma a informace obdržíte včas a bez papírů. S detailními podmínkami poskytování služby se seznámíte zde.
Přerušení dodávek elektřiny se vždy snažíme plánovat pouze v nezbytně nutném rozsahu, zpravidla v pracovní dny a po co nejkratší dobu. Odstávky nám umožňují provádět pravidelnou údržbu a rozvoj elektrické sítě, abychom pro Vás zajistili bezpečnou a spolehlivou dodávku elektřiny.
Krásný den
ČEZ Distribuce